Reklamowe nadruki na odzieży – tych błędów unikaj

Bez względu na to, czy szukamy pomysłu na świąteczny prezent dla pracownika, czy też dla klienta, nadruki na koszulkach mogą okazać się strzałem w dziesiątkę. Oczywiście, nie wszystkie są tak samo udane. Przed podjęciem decyzji o stworzeniu zabawnej odzieży, która celebruje święta, a jednocześnie posiada przekaz reklamowy, warto przeanalizować błędy, których popełnienie może zniszczyć cały świetnie zapowiadający się projekt.

Niska jakość gadżetu

Wiele mówi się o tym, jak ważne jest stawianie na solidną drukarnię, której można zaufać, bo to właśnie ona odpowiada za nadruki na gadżetach i ich poziom. Niestety, nawet najlepsza drukarnia nie da rady stworzyć prawdziwego dzieła sztuki, jeśli jej pracownikom zostanie dostarczona niskiej klasy odzież, kubki i inne gadżety.

Osoby odpowiadające za realizację tego rodzaju projektów ze strony firmy często tłumaczą tego rodzaju działania zwracając uwagę, że mówimy przecież o symbolicznych upominkach. Postrzeganie symboliczności jako synonimu niskiej jakości jest jednak poważnym błędem. Takiego podejścia nie docenią ani pracownicy, ani klienci. Jeśli więc nie stać nas na solidną bazę pod nadruki, postawmy raczej na cukierki reklamowe.

Nachalny przekaz na nadruku

Wielu osobom wydaje się, że skoro nadruki na odzieży mają się charakteryzować pewnym przekazem reklamowym, nie trzeba przejmować się przesadnie jego subtelnością. Oczywiście, drukarnia wykona nam każdy napis. Nie jest jednak powiedziane, że każdy w takim samym stopniu przypadnie do gustu osobom obdarowanym odzieżą z nadrukiem. Jeśli więc chcemy, aby świąteczny gadżet był wykorzystywany dłużej niż przez kilka godzin, stawiajmy przede wszystkim na oryginalność i wspomnianą już subtelność. Bardziej dosadny przekaz pozostawmy banerom reklamowym.